小菲菲俠自煮樂

06 12月, 2013

就嚟一歲


同丞B申請佐護照之後,一直心思思想帶佢出去行返轉。

早排真係成行,出去行佐轉,帶住個小朋友,原來並無想像中的困難

難得行開透下氣,個人都開心好多~~~

返佐嚟懶開有條癮,一路都無上網。

今日新鮮熱辣影佐丞B幾張相,大家睇下,成個月無見,丞仔係咪又大個佐咧~~~



重佐好多個小朋友~~

企得幾型仔~~



天凍,依排佢食得訓得,明顯肥仔佐好多~~


好耐前影落的相,又擺上來。

整麻辣雞煲,原本唔想影像嘅,炒好後見咁香,咁咪記抵自己用過咩料,下次可以再整過。

都係出街食過,大約咁跟住個味自己按想像落醬料炒,出來味道又真係唔差得過出邊果啲。

做法:

1,大量乾蔥先用油爆香出味,落少少蒜頭同乾辣椒,炒出味道。

2,轉最細火,炒醬香,醬就用佐「麻辣醬、麵豉醬、花生醬、沙茶醬、腐乳」

3,醬炒出香味之後,倒入雞塊,炒至斷生,倒入豉油同酒以及糖,鐘意嘅可以再俾少少蠔油,咁就香噴噴了。


醬料大致如下。

加入炸好的枝竹,落少少水,煮熟,轉個煲,即成麻辣雞煲。

好香好香~~~



我連枝竹都係自己用少少油半煎炸好架,個雞煲好掂~~

買佐筒篙,西洋菜,芫莤配食。

慢慢食,暖笠笠~~~

食完繼續睇丞~~~

丞的嘴形完全照抄我,連抿嘴的動作都如出一轍。

但係作為男仔來講,丞的嘴略顯細佐啲,唔知大大下會唔會變返大咧?



 

7 則留言:

  1. hello 菲菲~~我遲d都會帶個囡去台灣旅行..差唔多一歲..想請問點樣解決佢地食粥仔的問題(未可以跟食大人野),可以俾d意見我嗎?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣都係我來緊計畫的行程之一,近近哋,易好多。我會帶糊仔俾佢食,如果唔係太方便即時餵糊仔的時候,可以配搭生果同麵包俾佢當小食頂住檔先,方便的時間再開糊仔或者補返奶,打底衫褲帶多幾條,外套可以唔洗換咁密,片片可以帶定一細包,去到當地再買。帶可以抹咀抹餐具的濕紙巾多啲,好有用。

      刪除
    2. 多謝你的回覆^^

      刪除
  2. 唔好意思啊~~因為我無blogspot的a/c..所以只可以用匿名.

    amy

    回覆刪除
  3. 丞B眼大嘴細,某啲角度好似女仔,大啲冇咁bb樣應該會變

    回覆刪除