小菲菲俠自煮樂

05 7月, 2012

豆角、肉包


晚上無煮飯,約佐強哥係出邊食飯。


 


之前整排骨嘅時候,凈抵幾條豆角,原本打算留第二日整叉燒豆角煎蛋嘅,既然無煮飯,有凈嘅豆角都唔想浪費佢,出門食飯之前,將餡調好,麵發好,食完飯散完步返嚟,就可以直接做幾個包包第二天當早餐。


 


豆角切成粒粒,先用水焯焯,去去豆腥味。








肉先用「生粉、鹽、糖、料酒、胡椒粉、麻油」拌好拌出膠質,最後拌入豆角和一些木耳,餡就拌好了。


 


因為豆角略少佐啲,所以加啲木耳切絲充充場面,下次豆角留多一些,咁樣食起上嚟豆角的味道更香~~





其它搓包,蒸包嘅過程就略過了。

 


依次因為係提前搓好麵出佐門回來再做包子的,所以酵母菌我放得少一些,發酵的時間長一些,發了大約一個半小時,回來的時候,麵基本上已經完全發起幾倍大。


 


以前我都是放稍多一些些的酵母,然後發酵時間大約只有二十到三十分鐘左右,在麵沒有完全發起的情況下就開始包包,包好後做第二次發酵的時間稍長一些,用大約十分鐘的時間再上籠蒸,通常這樣的方式蒸出的包子,可能因為發酵的時間較短,所以蒸出來的包包,好鬆軟之餘,不會帶有發酵過度的酸味,並且包包的皮顯得較白。


 


而依次發酵的時間稍長,同平時做法對比之下發現,蒸出來的包包,咬起來較有嚼頭較煙靭,包皮略顯黃色,帶少少酸味,各有各的滋味,其實都唔錯~~


 


睇下,剛蒸好出籠的包包,肉汁都忍唔住在門口來回地徘徊~~






新鮮剛蒸好的包包,味道與感覺係第二日翻蒸完全不同的鮮美,所以雖然剛食飽飯無耐,忍唔住同強哥都係即時一人一個~~~





凈抵嘅包包,攤凍之後擺入雪櫃冰格,咁再就算再過多幾日,番蒸嘅包包,都一樣可以保鮮味。


5 則留言:

  1. 欣欣媽媽05 7月, 2012

    靚又正呀!
    [版主回覆07/05/2012 18:20:29]

    回覆刪除
  2. 笨啦啦05 7月, 2012

    好多汁汁既包包呀 笨笨要半打丫 >o<

    回覆刪除
  3. Shirley k06 7月, 2012

    呵~呵~呵~我至鍾意睇你d包包!我上星期再整饅頭又衰咗囉!好多氣泡呢!點解呢?係發酵過度定發唔起呢?我唔明啊!

    回覆刪除
  4. 我都鐘意自己整包食呀!

    回覆刪除