小菲菲俠自煮樂

22 6月, 2012

糯米怪至愛之黑糖椰香糯米糕

我有一個好痛錫我嘅媽咪,細個時為佐拓寬我嘅社交網絡,經常會鼓勵我邀請相熟嘅小伙伴返嚟屋企玩,然後佢就會整好多美味嘅點心招呼成班小朋友,不經意中,原來自己習以為常的一啲食物,對於其它小朋友嚟講,會係好多年之後記憶中的美食。

撞返幾個細時朋友,講返印象最深嘅,竟然係我阿媽手中的各款精美點心。

其中依款用阿媽說話嚟講:「真係簡單到不得了」的一款糯米糕,亦成為小伙伴心目中的經典之作。


材料好簡單:糯米、黑糖、椰粉

就咁幾樣材料,簡單的製作過程,超美味的味覺享受。

同大家講下做法。




糯米首先要煮淋煮熟,方式不拘,可以用舊式蒸熟嘅方式,又或者好似我咁,懶得浸咁長時間,就取巧地利用電飯煲嚟煮。

糯米洗凈之後,用清水浸半個小時,水嘅份量比普通煮飯用水嘅份量少大約一半,浸完之後,就煮飯咁,擺入飯煲煮熟即可。




煮好嘅糯米飯,趁熱,落黑糖同椰子粉,撈勻。

要趁熱去撈,如果唔係糖好難會融。

係非常非常奇妙的一種組合,黑糖加埋椰香,真係會散發出一種奇異地美妙,一種你無法想像的濃香與甜膩。

素來不嗜甜食的我,都深深地被依一種香氛吸引。




撈好味道的糯米,裝入一個容器之內,儘量壓實。

室溫下攤凍,食嘅時候取出切成各式造型。

依款糯米糕,就完成~~~

係咪超級簡單咧~~~




依款糯米糕,只適宜當日即整即食,隔夜之後糯米會變硬,食起上嚟會影響口感 。

當然如果整得多佐,亦可以第二日,再蒸返熱佢,再重新擺入容器之中攤凍再食,都可以嘅,不過麻煩啲。

我亦都諗過,隔夜嘅糯米糕,可以當成內餡,整返個黑糖椰香糯米包,應該都一樣好精彩~~~

成個過程睇落,係咪好簡單咧,有興趣嘅,試下啦~~


6 則留言:

  1. 一定要試吓 ~ thx for sharing 呢~~

    回覆刪除
  2. 的確好簡單,可以試喎~

    回覆刪除
  3. 為食媽咪25 6月, 2012

    真係好簡單, 這些美味, 集合了上輩的智慧同您媽媽的愛心...
    世上媽媽都是好...

    回覆刪除
  4. 半日安28 6月, 2012

    菲菲:
    這款和我弄的有點相似,但是。。。我弄的是咸食,落生抽老抽,加蔥,加巳炒熟的切粒狀粒的腊腸,室温,效果都不錯..............
    [版主回覆07/03/2012 17:51:23]咁。。。雖然都係米,但係煮出嚟嘅飯同粥,又係完全唔同嘅感覺嘅。
    所以,雖然都係糯米,但係甜食同咸,食起上嚟嘅感覺,真係完全唔同嘅感覺,有機會試下甜食嘅味道,都一樣好滋味~~

    回覆刪除
  5. 好特別呀, 我都要試吓先

    回覆刪除
  6. 津津樂道03 7月, 2012

    呢個好想試!不過最近手痛腳痛唔敢食糯米住!
    [版主回覆07/03/2012 17:51:59]咁就真係要忍下口啦`~

    回覆刪除