小菲菲俠自煮樂

20 6月, 2011

牛肉

印佐一批宣傳單預佐派俾目標客戶嘅,點知搵錯印刷公司,俾佐設計稿佢,印成一個星期先出到貨俾我,總要係出嚟嘅效果同我實際設計嘅色彩相差好遠,睇到把幾火,係要靠依啲宣傳單俾客第一個印象㗎嘛,依家真係嘥哂我時間嘥哂我心機,唉~


考慮佐兩日,都係照用返依批宣傳單,真係要見客嘅時候,再俾實際嘅作品佢睇,相信睇到真正嘅產品,客人都會對我有返信心嘅,最緊要我要對自己嘅能力有信心~~


都預佐期間一定會有好多阻滯喇,所以已經有佐心理準備,凡事不過係見招拆招,最緊要係睇下自己把口點去講解,只要人客接受,落單,我製作,出貨,收錢,咄,萬事有幾難~~~


勇字當頭,一切無有怕~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


上上上個星期煮佐牛肉。


最經典嘅家常菜式「薯仔燜牛肉」


買佐一條牛腱,切一指粗嘅厚度,鐘意用牛腱,燜炖蒸炒煮,點都得,味道又濃郁,而且唔洗驚切錯方向,總之一條牛腱打橫切就係㗎喇。


做法:


1、牛腱求其切成幾舊之後,落鑊,同幾塊薑及蒜爆一爆出香味。



我唔記得落油添,就咁干炒其實都無問題,炒至聞到香味,牛肉轉淺色即可。


因為一條牛腱切好之後其實好少,所以我直接係一個瓦煲仔入邊煮,咁煮好可以直接上檯,洗少一個碟幾好啊。


睇下,就炒成咁樣轉淡色表面斷生即可,佢自己會出啲水,所以就算無落油,其實都唔洗驚會痴底,而且本身會帶有少少脂肪,煮嘅時候都一樣會有油走出嚟。



2、落「清水、生抽、老抽、黑糖、米酒」,開火煮~~



我會先開大火煮到滾起,然後熄到細細火慢慢炖,炖大約半個鐘左右。


炖嘢一如即往地,炖好後唔揭蓋,由得佢繼續係入邊焗多半個鐘,咁就包保夠腍軟啦


其實一個爐有咩炒餸,BBQ,煲湯依類功能,我都幾乎唔會去理會,所有嘅功能,只不過係溫度上嘅少少區別,我只固定用其中一個功能,自己去調較溫度同時間,已經用得好好啦,所以買電器,唔洗太執著佢本身有幾多幾多嘅功能,其實變來變去,都不過係同樣嘅一個道理做出少少嘅改動姐。


用任何工具,最主要都係要靠自己個頭腦去判斷、控制最可靠。



3、炖好嘅牛肉,試下味道,如果唔夠咸就再俾少少鹽入去,然後倒入切好的薯仔粒,開火焗多十分鐘,搞掂~~



我無落太多嘅香料,只簡單地用薑蒜加以豉油嚟帶出牛肉本身最純正的香味。


咁樣一味薯仔燜牛肉,送飯最一流~~~


唔信佢真係咁好味?咁真係要試一試喇~~



加多一個粉絲煮節瓜,一個晚餐就完成~`



 


9 則留言:

  1. 欣欣媽媽20 6月, 2011

    做錯唔緊要,有信心再做就得啦! 同埋,兩樣都好正呀!

    回覆刪除
  2. 我都鍾意用牛展煲湯架, 可以食埋嘛

    回覆刪除
  3. 蕃茄麵20 6月, 2011

    唔錯 ~ 簡單又好味

    回覆刪除
  4. Ghosy Lei21 6月, 2011

    牛腱好吸引呀~~~過幾日試下先~~

    回覆刪除
  5. bb33的廚房21 6月, 2011

    我冰格都有條牛展喎!

    回覆刪除
  6. AuntieMok21 6月, 2011

    呢兩樣我成日都整ka, 好好味.

    回覆刪除
  7. 只要你對自己有信心, 客戶都會比你嘅誠意打動嘅! 加油呀!

    回覆刪除
  8. ChanWinnie21 6月, 2011

    我男朋友都好中意食牛呀~等我都試下先得!
     
     
     

    回覆刪除
  9. fitfit12323 6月, 2011

    我都要快d試吓整"牛腱"  tks tks !

    回覆刪除