小菲菲俠自煮樂

03 8月, 2013

簡單兩味

因為經常爬行的關係,丞的手臂超有力,所以佢好識得利用雙手的力量,幫自己做到好多動作.

依家唔肯自己乖乖係high chair度玩喇,我稍稍行開一二分鐘的時間,佢夠膽自己由趴住再慢慢滑落地上,總要識得用手捉實實兩邊扶手,腳先落地,企穩佐先慢慢座係地下,然後一翻身就可以係地上通屋爬行,試過一二次之後,佢唔會呯一聲直接跌落地上架,佢知會痛,所以係慢動作去完成.

我覺得係咁細個小朋友,雖然未識得好好同大人做雙向的溝通,但我觀察發現,其實佢自己的單向世界,一樣咁精彩.








但如果發現我係側邊,佢會即刻炸嬌,嗷嗷叫幾聲示意佢力有不逮,即將跌落地,要我抱抱.

真係人仔細細都可以咁多古惑計仔.

好期待佢可以開始同人溝通的時候,到時唔知我會否被佢天馬行空的問題問倒咧?

而且我好相信只要多講多問,對小朋友將來的語言表達能力會有好大的影響,所以依家就算佢唔明,但我都會儘量用較為正式的表達方式去同丞講說話,希望可以將較為清晰的表達方式慢慢滲入丞的意識之中,因為語言表達能力的強弱亦都可以影響佢思維的方式.

我希望丞,係一個識得思考的人.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

買佐一隻雞,三斤未到,細細隻,好有雞味,好嫩.

薑同蒜,加豉油,糖,少少米酒,落少少水,翻炒至熟.



起鑊之前,倒入切粒芒果,略為拌炒之後盛碟.



芒果炒雞~~~

我麻麻鐘意,要我話,都係菠蘿炒雞更吸引.



青椒炒絞白筍,麵豉醬俾味.


開飯


屋企多個小朋友,真係多好多樂趣~~~


8 則留言:

  1. 羅車車03 8月, 2013

    丞丞好叻仔
    [版主回覆08/04/2013 08:55:51]在母親眼中所有仔女都係最叻^_^

    回覆刪除
  2. 胡李媽媽03 8月, 2013

    到丞丞開始講嘢...仲多樂趣呀.....佢哋問嘅好天真嘅BB話題...更加可愛呀~~~
    [版主回覆08/04/2013 08:53:08]好期待

    回覆刪除
  3. 信丞仔開始學叫你們(你/你先生)了嗎?

    我好記得我姨甥仔第一次會叫我"言MER" ( 姨媽)
    [版主回覆08/04/2013 08:52:39]經常叫Mama,但我估未有意義/

    回覆刪除
  4. 佢係咪驚你話佢, 所以先扮嗲咋hahaha 不過佢真係好得意呀

    回覆刪除
  5. 菲菲妹:丞丞好似你呀

    回覆刪除
  6. 我都試過芒果炒雞...柳! 只因當時芒果多到食唔切~

    回覆刪除
  7. l learned a lot from your blog, esp. how to make buns :) your son is veeeeeeeeeeery cute and handsome ah, his eyes are so charming........

    回覆刪除
  8. 芒果炒雞找天試試先

    回覆刪除