小菲菲俠自煮樂

23 8月, 2013

大個仔

信丞仔,大個仔,著鞋仔.


不過鐘意咬,多過鐘意著.







真唔知係時間過得太快,定係小朋友長得太快.

不過幾個月前,總要手抱的BB仔,竟然可以自己有個位座定定係度.

姿勢幾老積~~~




真心覺得小朋友成長得太快.

睇住佢定定座係座椅上,已經成長為一個大BB

真係懷疑係未有個時間黑洞,睇少一眼,BB已經老大~~~





有份睇,無份食,玩個碗仔好喇~~





手之所及,一定清場.

無得食無得玩,扭計都無計~~

好快喇,好快大個仔,就可以同爹地媽咪齊齊食喇~~~






8 則留言:

  1. 大個仔可以自己坐叻仔

    回覆刪除
  2. Yahoo取消個blog後, 你會在那裡發表文章哦?

    回覆刪除
    回覆
    1. YAHOO未來得及回復的,來到依度再見~~~

      刪除
  3. Anonymous31 8月, 2013

    真係好可惜yahoo 會close blog, 我成日睇你個blog 架, 不過好少留言, 請問你會搬去那裹再寫blog 嗎? Btw, 我唔鐘意用fb, 因為我覺得blog 人性d thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都麻麻鐘意FB,覺得似快餐.希望你都搵到依度喇~~

      刪除
  4. 我還在煩惱搬家呢,請問之前從 yahoo blog 的留言,是怎樣搬過這裡的?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 由YAHOO備份到的資料入邊包括埋留言,可以一齊搬過來.

      刪除