小菲菲俠自煮樂

10 12月, 2012

椰香花生糯米燒餅

某日下午,突然好想吃燒餅。

家里還有些花生米,炒熟了。

舂碎。






一次性拌多一些花生餡,留著做包子,煎餅子,做糯米磁,什麼都可以。

我用的餡料是「黑糖、白糖各半,椰絲適量,舂碎的炒花生米適量」

糖的份量可以拌好後,自己嘗一下味道,看夠不夠自己滿意的甜度,不夠甜再加。


如果沒這麼多材料,就炒香的舂碎的花生米加白砂糖也足夠好吃,隨意就好。



餡拌好了,做燒餅皮。

用純糯米粉做的皮。



因為是做下午茶點,我一次做幾個就足夠,所以用的量較少,大家可以適當地按比例調整自己的使用份量。

材料份量:

「100g的糯米粉」+「100g的清水」+「一小匙的砂糖」+「一小匙油」


做法:

1、「100g的清水」+「一小匙的砂糖」+「一小匙油」煮至滾起。


2、將上步驟的滾水,衝入糯米粉裡,搓成一個粉團。

會有一點粘手,不用怕,等下洒點乾粉,就可以整形了。



3、將粉團放在案板上,洒點乾粉,均勻地分割成數份。



4、將上個步驟的粉團,搓成圓皮,包入花生糖餡,捏實,再搓扁。




這次100g的糯米粉,做了五個燒餅。 



5、平底鍋燒熱,加少許油,中小火,兩邊各煎約一分半鐘,搞掂。



軟軟糯糯的椰香燒餅,就這麼簡單地完成了。

很負責的講一句,同出邊餅舖賣的燒餅一模一樣。

做法其實簡單,學會了,什麼時候想吃都可以輕易做出來。



皮薄餡香,軟軟糯糯,做為茶點,真正一流。

想像中,孩子放學歸來,做母親的端出如此一碟小茶點,必能惹來歡呼一片~~~

身為母親,想來幸福無邊~~



尋日我煎餅仔,惹到阿媽手痕添,今朝阿媽又整佐蒸嘅糯米糕俾我做早餐。
阿媽夜晚就先搓好粉團,咁第二朝可以減省好多時間。
阿媽整嘅粉團同我煎嘅就略有不同,佢就用「生熟粉』去整。
即係一半糯米粉係用滾水去搓,另一半糯米粉就用普通水去搓,將兩種粉團再搓埋藏一齊,就變成生熟粉。
份量無,老一輩都係靠手感自己去判斷份量,所以無家無需問我「詳細份量與比例」,我都答你唔到,因為我自己整都係靠手感。


相較之下,生熟粉嘅粉團較為硬身,所以無需乾粉,就可以直接包餡。


阿媽堅持用個印仔造型再蒸,話咁樣會靚啲,其實直接包實蒸就OK嘅~~



用阿媽鄉下話講,依款點心叫「麻吉糕」,其實食起上嚟同茶果差唔多,叫法唔同咋。

包好嘅點心,水滾後上蒸籠,轉細火蒸五分鐘左右。


完全自細食到大嘅味道,俾多一種做法大家參考下,可蒸可煎~~




3 則留言:

  1. yummy....
    [Meily回覆12/20/2012 22:44:47]應該很好吃!或者學吓做。想請教如何做花生醬?請賜教!

    回覆刪除
  2. 真係好心思,我亭日試整先!

    回覆刪除
  3. 蒸個隻,好似茶果, 加埋塊葉,就一樣啦!

    回覆刪除