小菲菲俠自煮樂

25 12月, 2014

兩餸

屋企好多韓國調味料,要清一清佢。

整個韓國拌飯喇。

配料悉隨尊便。

我用佐一個煎蛋,少少魚腐大豆芽,泡菜,炒好嘅肉碎,拌飯醬,麻油,係咁多。



撈一撈,食得。

好開胃~~~


信丞出世至今,兩年喇,兩年我未試過有一日可以訓超過八點鐘咖,好慘啊。

依個小朋友日日早睡早起,好事嘅。

我太過托大,只係幫亞仔報佐四間幼稚園嘅K1,龍年效應,原來間間都超多人報名。亞仔又係細B,連說話都未識講,面試時唯有靠個笑容去打救,諗住如果無學校收,就遲多一年先讀書,又估唔到見得成兩間,總要係上午班,個心都定啲。出年九月要返學喇,到時我都可以輕鬆少少瓜~~~

平時都係下午等小朋友瞓佐晏覺,我就做家務搞清潔,啲餸菜先洗好切好,可以預先整定嘅就先整好一部份,咁小朋友瞓醒,我就可以陪佢玩,等晚上爸爸收工返嚟我先入廚房煮餸,煮其實好快。




節瓜豆卜煮肉碎



                                    蕃茄煮魚

兩味餸都係小朋友可以食得嘅。本身我屋企一向都唔會食得太鹹,依家要配合小朋友飲食,都儘量清淡啲。就算濃味,都係靠食物本身的配搭去完成,咁樣等小朋友唔會食得太重口味。

如果當日嘅餸菜太濃味,都會另外煮一味清淡啲嘅俾小朋友,我儘量係佢五歲之前,都食得清淡簡單啲。


沒有留言:

張貼留言