小菲菲俠自煮樂

26 11月, 2009

北方小食---韭菜盒子、韭菜餃(圖解)

尋晚無食飯,食餃子。


韭菜豬肉餃



我鐘意用自己整嘅酸汁,熱鑊落油爆香蔥頭同蒜頭,落水落生抽老抽落雞粉,落白醋落糖調味,最後埋個芡,熄火後落大量荽莤,搞掂。


食時配以大量炒香嘅花生碎~~



自己整嘅味道,有出邊絕對食唔到嘅美妙滋味~~~


所以想食餃子,絕不假手他人~~



 


睇下,包佐成三十幾隻餃子,我食少少就夠,凈返果啲留返第二日煎返佢,脆卜卜,一樣美味~~~


咦,右上角果四隻大餃子係~~?



 


煎餃?大煎餃??


哈,都算係,不過有一個更正式嘅名,叫「韭菜盒子」


係北方一種極常見嘅小食,而且就算係新手,都一樣可以整得到嘅簡單面食。


我尋日都係第一次整㗎,但係食落個口感,同街食果啲係一樣嘅~~



 


拌完餃子餡發現凈有少少韭菜,唔想嘥佐佢,就諗起依款面食,知道做法好耐,一直無去整過。


我自己嘅做法講下:


韭菜餡:


韭菜剁碎、雞蛋炒散、豬肉少少炒香、五香粉同花椒粉少少先用滾油淋出香味、少少糖,少少鹽,撈埋,就搞掂個韭菜餡



 


面皮


因為個餡唔係好多,所以凈係用佐一杯嘅中筋面粉



 


落少少煲滾嘅水,睇下,用滾水碌過嘅面粉,即熟,變成透明色。


同平日開粉用凍水嘅效果係明顯唔同嘅,依種方法叫「燙面法」


燙面整出嚟嘅面皮通常都較有水份,較軟身,比較適用於煎或者蒸嘅面食用。


將落佐滾水嘅面粉撈勻,等溫度稍降之後,就將佢搓成面團,如果太乾,可加少少凍水繼續「和面」



 


搓好嘅面團,放置室溫當中「醒面」十分鐘。



 


醒好嘅面團,跟住好似整包包咁,將佢分成幾個細嘅面團仔,再用面杖壓成一塊塊圓薄塊(我係整成一大塊之後用個大碗壓成一塊塊同樣大細嘅圓面皮)


擺上餡料



 


然後直接咁樣翻過嚟,其實就咁直接壓實個邊口位就好啦



 


我鐘意搞搞震,整埋個花邊~~~



 


然後熱鑊落油,將兩邊慢火煎至變成金黃色即成~~~


提醒一下,個餡唔好包得太多,要留有少少空間俾佢,因為煎嘅過程會有空氣進入,會脹大,如果餡太多就會爆開個口啦。


不過我捏成花邊仔都幾好㗎,唔會爆開個口嘛~~


 


(贊下我個生鐵鑊,落油少,容易煎得香脆之餘,一啲都唔痴底,好好使更好洗)



 


個餡好香啊。。。。


個面皮亦都同出邊街食嘅一樣,外層脆卜卜,內里總好軟熟,食落唔會又乾又硬,好成功~~~



 


依排皮膚有少少痕,整佐一大碗嘅龜苓膏食下~~~


排下毒素先~~~



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言