小菲菲俠自煮樂

01 6月, 2010

菜肉餛飩、菜湯、炒公仔面

表姐依日休半日,嚟我度搵我去行下街。


要先上嚟我度幫佢整下電腦啲嘢,本嚟講佐係去附近食粥嘅,睇到雪櫃總有啲食凈嘅雲吞皮,咁夜晚又唔係屋企食飯,想清佐啲嘢,即刻走去買佐十蚊豬肉攪碎,一斤白菜,用一部份,另一半留第二日煲個菜湯飲。


整個菜肉餛飩,簡單又快捷。


先整好個湯底。用一大匙「麻辣醬」加一大舊「沙嗲醬」少少鹽,煮滾就係最正嘅湯底啦。我再落埋啲甜粟,等湯頭再甜啲。



我落得沙嗲醬少佐啲,個湯未夠濃。


不過味道真係好好,表姐教我咁整嘅,下次又試下用依個湯底,煮擔擔面。



菜肉餛飩。就係菜同肉,詳細做法以前寫過,可以搵下我以前寫過嘅食譜。


我網誌嘅首頁可以搜索得到關鍵字。



凈返皮好少,包得十幾個。



所以加多一底面落去煮埋。



一人一大碗,舒服。。。。。


清清啲嘅菜肉餛飩,連表姐都贊好。。。。



 


第二日,煲佐一大煲嘅菜乾湯,落佐菜乾同新鮮白菜兩種,好好飲嘅菜乾湯。



早幾日去一間各食家大力推薦嘅食肆,其中強哥叫佐一客炒公仔面,可惜面身處理未夠好,炒得好濕,味道又太鹹,食到老公唔想出聲。


一句「都係老婆炒得好食啲」~~~


所以依日又炒佐一大煲,一人一大碟。。。


用佐叉燒絲甘筍椰菜做配料,落豉油魚露俾味,簡單又清爽。。。。



唔出街食過,又點知自己炒得好味咧,哈哈哈。。。。



 


 


沒有留言:

張貼留言