小菲菲俠自煮樂

19 7月, 2013

與豆角兄的親密接觸

摘緊豆角的媽咪引起丞的注意,蜘蛛俠上身的大哥丞,以超光速爬過來八卦下豆角的存在.. 

發現目標



爬一爬,望一望 








我得架,我得架,等我啊豆角兄!




來緊,來緊 ........





到步!




等我睇下,係乜新玩意




迫不及待,一探究竟.

於對大哥丞而言,世間萬物,皆新鮮
!




等我用嘴同豆角兄溝通下先!

睇來溝通的過程唔係好順利,彼此的表情如此嚴肅.






其實係安全的情況下等佢有較大的探索空間未嘗必係一件壞事,所以清洗乾淨的生豆角俾佢試幾啖我覺得OK可接受.

大哥丞強而有力的牙床,將豆角咬到索索聲,真係咬到扁扁架條豆角.






顯而易見,同大哥丞溝通完的豆角,最終命運,都係落鑊上檯.

簡單地蒜蓉炒過的豆角,未知是否與大哥丞有過親密接觸,特別好味~~~



整個豉油豬扒,豉油汁用乾蔥爆香油,倒入生抽老抽黑糖加少少水煮而成.



買盒豬扒,拍鬆後用生粉鹽同糖及黑椒醃入味.




煎熟佢


強哥要求汁另上,唔好撈入豬扒度,咁樣外脆內汁的豬扒,配以香甜的蔥香豉油,一流.




開飯~

5 則留言:

  1. 好得意呀! 如果你拍埋片仲好笑....得閒播返出來睇...有物唔開心都即刻無晒...

    回覆刪除
  2. 睇來溝通的過程唔係好順利,彼此的表情如此嚴肅.
    好攪笑

    回覆刪除
  3. dogdog21720 7月, 2013

    但未熟驚唔驚仔仔肚痛。。

    回覆刪除
  4. Ma' family blog22 7月, 2013

    你個仔好得意

    回覆刪除
  5. 咬果下好肉緊, so cute~

    回覆刪除